Obradoiro intensivo para actores e actrices profesionais. Metodoloxía Bayonas.

Lorena Bayonas ofrece un espazo libre de adestramento para actores e actrices profesionais que necesiten refrescarse no artístico desde un lugar de investigación e creatividade; e para actores xa formados no momento previo a lanzarse cara a súa carreira profesional.

Unha oportunidade de coñecer a metodoloxía "Bayonas" baseada nas técnicas aprendidas dos seus mestres de actuación (Zulema Katz, William Layton, Cristina Rota Juan Carlos Corazza entre outros), a súa formación humanista (Gestalt e Claudio Naranjo) e a teoría musical. Con esta metodoloxía mistura estes ingredientes poñendo o foco na creación de personaxes e en darlle vida e musicalidade a un texto.

A docente (ES, en 1ª persoa)

Empecé queriendo dirigir cine y teatro, luego me enamoré de la actuación. Mi primeros pasos los di en el cine, participando como actriz desde muy joven y visitando rodajes con mi madre. Descubrí mi pasión por el teatro en Australia, donde me formé como actriz en una universidad de Sidney: Nepean College of Advanced Education. Aquí me di cuenta que esta manera convencional de actuar no era lo que buscaba. Necesitaba encontrar una forma de ser actriz más humana y personal con sentido de verdad como hacían los actores que siempre he admirado.

Al volver a Madrid descubrí las escuelas de Zulema Katz, William Layton y Cristina Rota. Al terminar los 4 años de formación con Cristina Rota, dirigí una obra de teatro en su primer espacio teatral.

Mi inquietud por seguir aprendiendo este arte me llevó seguir buscando y mi madre, que siempre se ha interesado por cuidar que sus actores se preparen al máximo, invitó a dar un seminario a Juan Carlos Corazza. Con él descubrí esa manera de ser actriz estaba buscando. Es el maestro que más me ha aportado a nivel humano y artístico. He colaborado junto a él durante 14 años formando parte de su equipo pedagógico.

En el año 2007 dejé el Estudio Corazza para continuar mi viaje sola. En el 2009 empecé dando cursos para actores profesionales por mi cuenta y en el 2012 encuentro el espacio para crear el Centro del Actor.

He iniciado una colaboración con el maestro Londinense Giles Foreman. Doy seminarios en su escuela: The Giles Foreman Center for Acting en el barrio del Soho. En el pasado he realizado seminarios a actores formándose en ALRA en Londres.

Los maestros que me inspiran y a quién recurro a menudo a través de sus libros o sus obras son: Konstantin Stanislavsky, Michael Chejov, Peter Brook, Lee Strasberg, Eric Morris, William Shakespeare, Anton Chejov entre otros.

Estoy formada como Terapeuta Gestáltica por la A.E.T.G. y en Psicología Integrativa y Transpersonal con el Dr. Claudio Naranjo, maestro en mi crecimiento personal y artístico. En la actualidad colaboro con Claudio Naranjo en el programa SAT nacional e internacionalmente.

Mis alumnos actuales y otros alumnos que he tenido en el pasado, son y han sido mis maestros. Con ellos aprendo en el día a día y me ayudan a crecer como maestra.

Necesidades:

O alumnado terá que memorizar, para desenvolver o traballo no obradoiro, un texto de 15 liñas a escoller entre unha serie de textos teatrais propostos pola docente, así como unha proposta de vestiario para ese texto.

A docente (ES, en 1ª persoa)

Empecé queriendo dirigir cine y teatro, luego me enamoré de la actuación. Mi primeros pasos los di en el cine, participando como actriz desde muy joven y visitando rodajes con mi madre. Descubrí mi pasión por el teatro en Australia, donde me formé como actriz en una universidad de Sidney: Nepean College of Advanced Education. Aquí me di cuenta que esta manera convencional de actuar no era lo que buscaba. Necesitaba encontrar una forma de ser actriz más humana y personal con sentido de verdad como hacían los actores que siempre he admirado.

Al volver a Madrid descubrí las escuelas de Zulema Katz, William Layton y Cristina Rota. Al terminar los 4 años de formación con Cristina Rota, dirigí una obra de teatro en su primer espacio teatral.

Mi inquietud por seguir aprendiendo este arte me llevó seguir buscando y mi madre, que siempre se ha interesado por cuidar que sus actores se preparen al máximo, invitó a dar un seminario a Juan Carlos Corazza. Con él descubrí esa manera de ser actriz estaba buscando. Es el maestro que más me ha aportado a nivel humano y artístico. He colaborado junto a él durante 14 años formando parte de su equipo pedagógico.

En el año 2007 dejé el Estudio Corazza para continuar mi viaje sola. En el 2009 empecé dando cursos para actores profesionales por mi cuenta y en el 2012 encuentro el espacio para crear el Centro del Actor.

He iniciado una colaboración con el maestro Londinense Giles Foreman. Doy seminarios en su escuela: The Giles Foreman Center for Acting en el barrio del Soho. En el pasado he realizado seminarios a actores formándose en ALRA en Londres.

Los maestros que me inspiran y a quién recurro a menudo a través de sus libros o sus obras son: Konstantin Stanislavsky, Michael Chejov, Peter Brook, Lee Strasberg, Eric Morris, William Shakespeare, Anton Chejov entre otros.

Estoy formada como Terapeuta Gestáltica por la A.E.T.G. y en Psicología Integrativa y Transpersonal con el Dr. Claudio Naranjo, maestro en mi crecimiento personal y artístico. En la actualidad colaboro con Claudio Naranjo en el programa SAT nacional e internacionalmente.

Mis alumnos actuales y otros alumnos que he tenido en el pasado, son y han sido mis maestros. Con ellos aprendo en el día a día y me ayudan a crecer como maestra.

Necesidades:

O alumnado terá que memorizar, para desenvolver o traballo no obradoiro, un texto de 15 liñas a escoller entre unha serie de textos teatrais propostos pola docente, así como unha proposta de vestiario para ese texto.

Datas e duración:

O obradoiro ten unha duración de 20 horas, o venres 9 de decembro .de 16h a 21h, o sábado 10 de 10h a 14h e de 15h a 21h e o domingo 11 de 10:00h a 15:00h

Lugar:

Sede de SGAE en Santiago de Compostela Rúa das Salvadas 2A, Parque Vista Alegre https://goo.gl/maps/Ubwr42i65W32

Prazas e selección de candidatos:

Este obradoiro ten 16 prazas, mais 10 para oíntes. As prazas cubriranse por orde de inscrición. As prazas de oíntes están reservadas aos socios da AAAG

Prezo:

60 euros socixs da AAAG e/ou AISGE. 135 euros non socios. 40 euros oíntes.

Inscrición:

Desde o 24 de outubro ás 14h ata o 2 de novembro ás 15h. a través do formulario que figura na cabeceira desta páxina ou enviando o formulario de inscrición anexo debidamente cuberto, xuntando curriculum vitae á caixa de correo info@aaag.es.

Se es socix da AAAG, so tes que iniciar a túa sesión na páxina e premer “inscribirme” no formulario. O obradoiro aparecerá no apartado “inscricións” do teu espazo privado.

Reserva praza e forma de pago

Comunicarase a listaxe de admisión o 3 de novembro ou antes no caso de cubrir todas as prazas. Na mesma comunicación de admisión indicarase a forma de pago.

No caso de non acadar solicitudes suficientes a organización poderá suspender a realización do obradoiro.